Sunday, September 15, 2019

Investment atau Protection?


PRU WARISAN PLUS
Pelan hibah terbaik di pasaran dari PruBSN Takaful.
Satu-satunya produk yang menyediakan pampasan yang tinggi, sehingga RM250,000 pampasan dan Cash Value yang tinggi (saving).

Dengan minimum premium bulanan serendah RM100, anda boleh dapat manfaat pampasan kematian sebanyak RM250,000 dan pampasan sakit kritikal sebanyak RM50,000.

Sekiranya anda bercadang untuk melabur di mana-mana unit amanah atau bercadang untuk menyimpan di bank atau mana-mana tempat yang menjanjikan pulangan dividen, anda harus berfikir tentang 1 perkara.
Sekiranya anda disahkan cacat kekal atau sakit kritikal yang menyebabkan anda tidak boleh bekerja, wang simpanan atau pelaburan anda tidak akan digandakan. Anda hanya akan mendapat nilai yang terkini. Tetapi dengan pelan PruWarisan Plus dari PruBSN, anda akan mendapat pampasan yang tinggi. Sekiranya sihat, anda akan mendapat pulangan (saving). 

Tetapi anda harus ingat, setiap yang hidup pasti akan mati. Jadi, dengan pelan Pru Warisan Plus ini, anda tidak perlu risau tentang harta atau hutang selepas ketiadaan anda. Kerana anda bakal wariskan keluarga anda dengan kesenangan.

Jika anda berada berdekatan Muar, Batu Pahat, Seremban, atau Melaka, bila-bila masa yang sesuai saya boleh terangkan face to face untuk lebih pemahaman. Jika anda dari lokasi yang lain, boleh set appoinment untuk keterangan lanjut.

Hasbullah
012 2555 994
Full Time Takaful Consultant
Al-Isra' Associates
PruBSN Takaful Berhad
https://www.wasap.my/60122555994


No comments:

Post a Comment

Promosi hibah takaful murah

Anda masih lagi tercari cari pelan Hibah yang budget rendah dan boleh beri nilai pampasan yg tinggi? Inilah masanya... Promosi y...